TEORIA OGRANICZEŃ DLA EDUKACJI

THINKING ACROSS THE CURRICULUM SEMINAR

Warsztaty TOC dla nauczycieli pracujących z dziećmi w wieku 10+

Głównym celem kursu jest wprowadzenie i nauczenie stosowania 3 graficznych narzędzi TOC.
data: 23 maj 2014
godz.: 14:00 – 19:00
miejsce: Olivia Business Centre, Olivia GATE, ul. Grunwaldzka 472, Gdańsk
Trener: Maciej Winiarek
    ­ 
  • wprowadzenie i omówienie TOC
  • ­wprowadzenie pierwszego narzędzia – BRANCH
  • ­
  • identyfikowanie i tworzenie logicznego ciągu zdarzeń kluczowych punktów zawartych w tekście
  • określenie i wyjaśnienie związków przyczynowych między zdarzeniami i informacjami w tekście
  • ­wyciąganie wniosków i założeń z tekstu oraz wcześniejszej wiedzy
data: do ustalenia z grupą

  • jak spowodować zmianę – wprowadzenie drugiego narzędzia – CLOUD
  • definicja konfliktu, określania żądań, definiowanie potrzeb, rozróżnianie potrzeb od żądań, definiowanie i kwestionowanie założeń, poszukiwanie rozwiązań
data: do ustalenia z grupą

  • wprowadzenie trzeciego narzędzia – AT TREE
  • identyfikowanie i definiowanie ambitnego zadania
  • określanie, wnioskowanie i przewidywanie przeszkód w osiągnięciu celu
  • definiowanie celów pośrednich i działań
  • tworzenie logicznej drogi do osiągnięcia celu
INFORMACJE DODATKOWE:
Cykl szkolenia to trzy pojedyncze warsztaty – nie ma konieczności uczestniczenia we wszystkich trzech spotkaniach. Można wybrać dowolny warsztat/warsztaty.

MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA CERTYFIKATU TRENERSKIEGO. WARUNKI:
  • uczestnictwo we wszystkich trzech spotkaniach
  • realizacja zadań domowych – praktykowanie z każdym narzędziem na swoim przedmiocie i przedstawienie swojej pracy - po min. 10 przykładów z każdego narzędzia
  • napisanie 3 scenariuszy z wszystkimi narzędziami TOC – po zakończeniu szkolenia

KOSZT:
175 zł* / za jedno spotkanie / płatne gotówką na warsztatach

ZAPISY:
W celu zapisania się na WARSZTAT 1 – prosimy wypełnij formularz
Ilość miejsc ograniczona!



  * dla uczestników spotkań, możliwość rozliczenia kosztów wg ustaleń na spotkaniu
Captcha